Sunday, October 30, 2011

Vaba tarkvaratoote kasutamise kogemus

Sain teada nüüd mis vahe on vabavaralise ja vaba tarkvaratoodetel.Tahaks kirjutada oma vaba tarkvaratoote kasutamise kogemusest. Siis tahaks juhtida tähelepanu kõikidele tuntud brauserile - Mozilla FireFox.

Olen tutvunud selle tootega juba mitu aastat tagasi ja olen seda esimesest kokkupuutest kogu aeg kasutada. Tootel on palju kasutajaid ja funktsioone, mis on kasulik igapäevases elus. Ta on kiirem ja mugavam, mu arust, kui kõik teised brauserid.

Samuti Firefox sobib hästi tarkvara arendamise valdkonnas, sinna võib installida bugfixeri jt vahendeid, mis on laiali kasutusel maailmas. Testimise jaoks on teised vahendid - Selenium IDE, mis sinna saab installida.

Ma ei ole ka Mozilla fänn, olen proovinud ka teisi brausereid nt Google Chrome, Opera, aga seal olid mõned puudused mis on minu jaoks kriitilise tähendusega, seega kasutan ikka Mozillst siia maani.

Kuigi kasutan palju vara tarkvara, aga otsustasin, et kirjutan ikkagi sellest tootest, mida olen kõige kauem kasutanud ja mis mu jaoks on kõige sobivam.

No comments:

Post a Comment