Friday, November 18, 2011

Raymondi Hacker-HOWTO artikli hinang

Lugesin siis täna Raymondi artikli HOW TO ja tahaks siis kirjutada sellest, mis asjadega ma olen nõus, millega mitte. Samuti toon välja põhiasju, mis mulle meeldisid selles artiklis.

Artiklis on väga põhjalikult kirjutatud sellest, kes see häkker ikkagi on. Tuleb välja, et neid inimesi, keda nimetatakse meedias ja üldiselt paljud teised inimesed häkkeriteks, tegelikult on kräkkerid. Isegi minu jaoks, see oli üllatus. Mina kui IT inimene võiks sellest ikkagi teada, aga kahjuks ei teadnud. Aga mis seal ikka, inimene kogu elu õpib ja nüüd mina tean kes on häkker.

Üks asi, mille vastu ma tundsin huvi selles artiklis on selle lihtsus. Kõik on kirjutatud ja kirjeldatud väga arusaadavalt. Väga tihti kui loed artiklit, siis tekkib tunne, et inimene võiks ikkagi ka kirjutada arusaadavalt, siin aga sellest tunnet ei olnud, seega lugemine oli meeldiv ja rahulik.

Samuti see häkkeri põhioskusi kirjeldav osa on natuke aegunud, minu arust. Aeg on muutunud ja selleks, et häkkeriks saada on vaja rohkem teadmisi. Samuti ma arvan, et häkker ei pea olema just vabavaraga seotud. See võib olla ka .Net programmeerija virtuoos.

Sain ka palju teada häkkerikultuurist. Millest ta koosneb, ja mis on selle olulisemad aspektid.

Kokkuvõtteks võib ütelda, et see on kasulik artikkel nii algajatele kui ka nendele, kes tunneb ennast juba IT mehena. Igaüks võib leida midagi huvitavat.

No comments:

Post a Comment